duminică, 27 septembrie 2009

Cluj-Napoca - Gilau - Somesu Rece - Somesu Cald - Marisel - Somesul Rece - Gilau - Cluj-Napoca
[inca neparcurs]


Bike route 324628 - powered by Bikemap


distanta: mare
dificultate: mare
suprafata: sosea (Cluj - Gilau -- drum european, restul traseului drum judetean; de la cabana Politehnicii pana sus in satul Marisel nu stiu cum e soseaua, dar destul de proasta din cate am inteles)
trafic: destul de mare pana la Gilau, apoi foarte redus

descriere: traseul este unul dintre cele mai dificile care se pot realiza pe sosea in judetul Cluj. Totalul ascensiunii, de 1400 de metri, este primul aspect care merita luat in seama. De asemenea si lungimea de 90 km in aceste conditii este un factor care contribuie la dificultatea lui. Eu am facut doar sectorul Cluj - Hidrocentrala Marisel (sau Cabana Politehnicii), sector abordabil si deloc dificil. Adevarata lupta se desfasoara pe cei 10 km de catarare pana la Marisel, cu o panta medie de 6-7%. Din punct de vedere al peisajului, pe traseul pe care am fost pot fi vazute niste peisaje minunate, chiar merita facut. Sunt si variante alternative offroad, insa eu o prefer pe cea pe sosea. Voi posta probabil si aceste variante, in masura in care voi putea. Asta este unul dintre traseele pe care vreau neaparat sa le fac vara viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu