marți, 6 octombrie 2009

Traseele - nu doar pe harta.
Cluj-Napoca - Gilau - Somesu Rece - Marisel Hidrocentrala - retur

Ieri, fiind copii destepti, eu impreuna cu 2 colegi (Bogo si Ciupi aka Captain Slow) ne-am intins la o tura relativ lejera pe traseul amintit mai sus. Traseul l-am prezentat aici: http://cjcyclingroutes.blogspot.com/2009/09/cluj-napoca-gilau-somesu-rece-baraj.html

In afara de cazatura lui Bogo de pe drumul european, de la intoarcere, cazatura produsa din cauza unui sofer CRETIN pe raza localitatii Floresti, totul a fost superb. Vremea a fost buna din toate punctele de vedere, in timp ce noi nu ne-am pierdut chiar atat de tare antrenamentul si am reusit sa facem traseul in 5 ore. Pentru ei era prima iesire cu bicicletele pe traseul asta, in timp ce eu il mai facusem de cateva ori. Desi initial cam mormaiau, peisajele si zona i-au impresionat (mai ales pe Bogo, care deja facea planuri de venit cu colegii si dormit sub cerul liber).

Poze de pe traseu am pus aici (doar o parte din ele, ca am facut 101 poze): http://picasaweb.google.com/roboticscience/20091005TuraMariselHidrocentrala#

Statisticile sunt cam urmatoarele: 73,62 km distanta totala, 5 ore cu tot cu pauze, 3h 11min de mers, 23.1 medie orara, 52.5 viteza maxima. Si multa buna dispozitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu